Covor Educativ Copii, Multicolor, 80×150 cm

109,99 lei145,00 lei (-24%)

În stoc


Informatii utile:

L-V 9:00-17:00

SKU: 3005 Categorii: , Etichetă:

Covor pentru copii

Copii au nevoie de un loc sigur si atractiv pentru joaca. Covoarele pentru copii de la YLS Carpet sunt moi, atractive, distractive si usor de intretinut.

Spuma cu memorie – Covorul de joaca contine un strat de spuma cu memorie ce ajuta ca acest covoras sa muleze exact pe corpul si greutatea copilului, revenind la forma initiala de fiecare data.

 

Un loc de joaca sigur cu activitati educative

Covorasul de joaca cu diferite imprimeuri educative, tabla inmultirii, masinute, sotron sau printese stimuleaza creactivitatea copilului.

Acest covor de joaca cu grosimea de pana la 1 cm ii va oferi momente unice copilului si siguranta. Pe acest covor copilul tau se poate juca, relaxa, invata sau chiar sa traga un pui de somn.

 

Termoizolant si antiderapant

Covorul ofera siguranta datorita striatiilor antiderapante de pe spatele covorasului si impiedica alunecarea. Totodata, covorasul este termoizolant.

 

Intretinerea Covorului de joaca:

  • Se poate curata cu aspiratorul sau poate fii sters cu apa si detergent
  • Se poate spala la masini speciale dar fara a folosi inalbitaori
  • Dupa spalare nu expuneti covorul in lumina directa a soarelui
  • Nu folositi fierul de calcat

 

De ce sa cumperi acest covoras pentru copilul tau?

Iti prezentam cateva avantaje:

  • Ii ofera mai mult confort daca se joaca pe jos
  • Aduce un plus de culoare si veselie in camera copilului
  • Se ruleaza foarte usor si il poti lua cu tine peste tot
  • Imbunatatesc climatul interior
  • Are un rol educativ

Covorasul este potrivit pentru orice varsta!

Material: 30% Bumbac , 70% Poliamina , Anti-bacterian

Se poate spala manual sau la masina la temperatura de 5 – 30 Grade C

Fii primul care își spune părerea “Covor Educativ Copii, Multicolor, 80×150 cm”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Recenzii

Nu există încă recenzii.